30 TALENTOVANÝCH SLOVÁKOV POD 30 ROKOV

Nemajú viac ako 30 rokov a už vynikajú vo svojom odbore. Predstavujeme tridsiatku Slovákov, ktorí podľa magazínu Forbes menia svet okolo seba.

Partnerom rebríčka je
28

Miroslav Telehanič

Spoluzakladateľ výrobcu nápojov Vlčie, barman

Spolu s biznis partnerom Jurajom Kovaľom vytvoril silnú značku Vlčie, ktorú počas pandémie postupne rozšírili o ginger shoty, kokteily vo fľaši a aperitívy – vrátane prvého slovenského nealkoholického. Pôsobia v Národnom parku Poloniny v dedinke Ulič, kde dávajú prácu miestnym ľuďom. Ich produkty, ktoré dodávajú hlavne do barov a gastrozariadení, boli už viackrát ocenené Great Taste Awards. Miro je tiež úspešný barman, v roku 2019 sa dostal do top 10 na súťaži World Class.

 

Ovplyvnila aktuálna situácia na Ukrajine vaše sny, ciele?

Naša firma sídli v dedinke Ulič, ktorá sa nachádza v národnom parku Poloniny, a teda jeden kilometer od ukrajinských hraníc. Cítime a vidíme všetko, čo sa deje tesne pri nás. Preto je toto veľmi ťažká otázka. Bolo by asi odvážne a nie asi úplne vhodné hovoriť v týchto časoch o mojich a našich snoch, keď za hranicou ľudia trpia. Preto nám ostáva len ľuďom z Ukrajiny pomáhať, ako vieme, a dúfať v čo najlepší výsledok.

Čo by ste sa tento rok chceli naučiť, prečo a ako to chcete dosiahnuť? Alebo je niečo, čo už ste sa stihli naučiť?

Chcem sa naučiť oddeliť súkromný život od pracovného. Fixný pracovný čas u mňa aktuálne neexistuje, ale uvedomujem si, že som spravil chybu už na začiatku, keď som si nenastavil pravidlá. Teraz to doháňam a učím sa to.

Máte nejaké rutiny, ktoré vám pomáhajú v živote či v práci?

Mám rád spoločnosť, preto je pre mňa dôležité pravidelne tráviť čas spolu s priateľmi, ktorí mi dodávajú energiu a dobrú náladu.

Miroslav Telehanič

Biznis

Startup a technológie

Umenie, kreatívny priemysel a zábava

Sociálni inovátori a verejná správa

Veda a vzdelávanie

Šport

28

Miroslav Telehanič

Spoluzakladateľ výrobcu nápojov Vlčie, barman

Spolu s biznis partnerom Jurajom Kovaľom vytvoril silnú značku Vlčie, ktorú počas pandémie postupne rozšírili o ginger shoty, kokteily vo fľaši a aperitívy – vrátane prvého slovenského nealkoholického. Pôsobia v Národnom parku Poloniny v dedinke Ulič, kde dávajú prácu miestnym ľuďom. Ich produkty, ktoré dodávajú hlavne do barov a gastrozariadení, boli už viackrát ocenené Great Taste Awards. Miro je tiež úspešný barman, v roku 2019 sa dostal do top 10 na súťaži World Class.

 

Ovplyvnila aktuálna situácia na Ukrajine vaše sny, ciele?

Naša firma sídli v dedinke Ulič, ktorá sa nachádza v národnom parku Poloniny, a teda jeden kilometer od ukrajinských hraníc. Cítime a vidíme všetko, čo sa deje tesne pri nás. Preto je toto veľmi ťažká otázka. Bolo by asi odvážne a nie asi úplne vhodné hovoriť v týchto časoch o mojich a našich snoch, keď za hranicou ľudia trpia. Preto nám ostáva len ľuďom z Ukrajiny pomáhať, ako vieme, a dúfať v čo najlepší výsledok.

Čo by ste sa tento rok chceli naučiť, prečo a ako to chcete dosiahnuť? Alebo je niečo, čo už ste sa stihli naučiť?

Chcem sa naučiť oddeliť súkromný život od pracovného. Fixný pracovný čas u mňa aktuálne neexistuje, ale uvedomujem si, že som spravil chybu už na začiatku, keď som si nenastavil pravidlá. Teraz to doháňam a učím sa to.

Máte nejaké rutiny, ktoré vám pomáhajú v živote či v práci?

Mám rád spoločnosť, preto je pre mňa dôležité pravidelne tráviť čas spolu s priateľmi, ktorí mi dodávajú energiu a dobrú náladu.

Miroslav Telehanič