30 TALENTOVANÝCH SLOVÁKOV POD 30 ROKOV

Nemajú viac ako 30 rokov a už vynikajú vo svojom odbore. Predstavujeme tridsiatku Slovákov, ktorí podľa magazínu Forbes menia svet okolo seba.

Partnerom rebríčka je
26

Miloš Kondela

Stratégia, branding <br>a marketing rodinnej firmy Kondela, vývojár AI v startupe Matsuko

V rodinnej firme Kondela, ktorá je rastúcim slovenským predajcom nábytku a potrieb do domácnosti expandujúcim aj na ďalšie stredoeurópske trhy, má na starosti mix stratégie, brandingu a marketingu. Stále pôsobí na polovičný úväzok aj v košickom technologickom startupe Matsuko, kde je vývojárom umelej inteligencie. Predtým pracoval tiež v bratislavskom startupe Exponea. Študoval na ESSEC Business School v Paríži, počas semestra na King’s College v Londýne sa zameral na matematiku.

 

Ovplyvnila aktuálna situácia na Ukrajine vaše sny, ciele?

Fúha, sny a ciele nie, ale za všetko som dvakrát taký vďačný. Začal som si uvedomovať, že veľa vecí, ktoré som doteraz bral ako samozrejmosť, samozrejmosťou zďaleka nie sú.

Čo by ste sa tento rok chceli naučiť, prečo a ako to chcete dosiahnuť? Alebo je niečo, čo ste sa už stihli naučiť?

Chcel by som sa lepšie naučiť lineárnu algebru a aktívne počúvanie. Mojím cieľom na tento rok je spraviť základy ešte pevnejšie a nezáleží na tom, či ide o matematiku, alebo o komunikačné zručnosti. Na lineárnu algebru existuje mnoho materiálu, odporúčam učebnicu pre predmet Math 51 na Stanforde. Čo sa týka aktívneho počúvania, tam sa spolieham na komunikatívnych ľudí v mojom okolí.

Máte nejaké rutiny, ktoré vám pomáhajú v živote či v práci?

Chodím behávať dva- až trikrát do týždňa. Začal som kvôli fyzickému zdraviu, ale nakoniec je to mentálne zdravie, čo ma drží pri behu. Beh je jediná silná rutina, ktorú mám.

Miloš Kondela

Biznis

Startup a technológie

Umenie, kreatívny priemysel a zábava

Sociálni inovátori a verejná správa

Veda a vzdelávanie

Šport

26

Miloš Kondela

Stratégia, branding <br>a marketing rodinnej firmy Kondela, vývojár AI v startupe Matsuko

V rodinnej firme Kondela, ktorá je rastúcim slovenským predajcom nábytku a potrieb do domácnosti expandujúcim aj na ďalšie stredoeurópske trhy, má na starosti mix stratégie, brandingu a marketingu. Stále pôsobí na polovičný úväzok aj v košickom technologickom startupe Matsuko, kde je vývojárom umelej inteligencie. Predtým pracoval tiež v bratislavskom startupe Exponea. Študoval na ESSEC Business School v Paríži, počas semestra na King’s College v Londýne sa zameral na matematiku.

 

Ovplyvnila aktuálna situácia na Ukrajine vaše sny, ciele?

Fúha, sny a ciele nie, ale za všetko som dvakrát taký vďačný. Začal som si uvedomovať, že veľa vecí, ktoré som doteraz bral ako samozrejmosť, samozrejmosťou zďaleka nie sú.

Čo by ste sa tento rok chceli naučiť, prečo a ako to chcete dosiahnuť? Alebo je niečo, čo ste sa už stihli naučiť?

Chcel by som sa lepšie naučiť lineárnu algebru a aktívne počúvanie. Mojím cieľom na tento rok je spraviť základy ešte pevnejšie a nezáleží na tom, či ide o matematiku, alebo o komunikačné zručnosti. Na lineárnu algebru existuje mnoho materiálu, odporúčam učebnicu pre predmet Math 51 na Stanforde. Čo sa týka aktívneho počúvania, tam sa spolieham na komunikatívnych ľudí v mojom okolí.

Máte nejaké rutiny, ktoré vám pomáhajú v živote či v práci?

Chodím behávať dva- až trikrát do týždňa. Začal som kvôli fyzickému zdraviu, ale nakoniec je to mentálne zdravie, čo ma drží pri behu. Beh je jediná silná rutina, ktorú mám.

Miloš Kondela