Spoluzakladateľ a CEO firmy madebythe: V rámci nej spolu s kolegami rozbehol napríklad tvorbu diárov Žurnál a Poustrov, plagátov slovenských hôr tlačených na sieťotlači, z ktorých časť zárobku ide na neziskové projekty. Spolu s Hikemates stoja za iniciatívou obnovy slovenských útulní, ktorá mala mimoriadnu odozvu v crowdfundingovej kampani. Crowdfundingu sa Ivan venuje už dlhodobo, ako konzultant pomohol 100 kampaniam. Päť rokov zároveň pracuje v oravskej automatizačnej firme MTS, kde je šéfom marketingu a rozvoja podnikania. S manželkou a dvoma deťmi žije v Brne, kde vyštudoval Masarykovu univerzitu, bakalára má z britskej University of Huddersfield.
Čo nové ste sa za posledný rok naučili?
Prekážalo mi príliš veľa manažérskej roboty na úkor kreatívnej. Preto som sa zaviazal, že v rámci #KreatívnaHodinka venujem prvú hodinu vlastným nepracovným projektom. Taký nárast kreativity počas pracovného dňa som nečakal.
Ako váš život ovplyvnila pandémia?
Posledný rok prehĺbil rozdiely medzi poctivými a nepoctivými firmami. Mám šťastie, že obe firmy, v ktorých pracujem, majú správnych ľudí na správnom mieste. Kde iní prepúšťali, my sme pracovali na upevňovaní vzťahov. S kolegami aj zákazníkmi.
Ktorú krajinu sveta považujete za ideálnu na život?
Slovensko aj Česko majú svoje muchy, ale stále žijeme v ideálnej dobe a na ideálnom mieste. Nemenil by som.
Aká kniha, podcast či webový portál vás v ostatnom čase zaujali?
Čítam veľa. Momentálne mám rozčítanú zbierku poviedok od Neila Gaimana, A world without email od Cala Newporta aj Almanack of Naval Ravikant od Erica Jorgensona.