Po bakalárskom štúdiu na Ekonomickej univerzite sa veľmi rýchlo zamestnal v Coca-Cola Hellenic, kde sa dostal do trainee programu. Začínal so sales, neskôr prešiel na marketing pre Česko a Slovensko. Po osamostatnení pobočky pre Slovensko sa stal šéfom marketingu. V roku 2019 dostal ponuku viesť rastúcu značku energetických nápojov Monster Energy ako country manažér pre Rakúsko. Jej predaje za dva roky stúpli o 55 percent. Od tohto roku je zodpovedný tiež za Maďarsko.
Ovplyvnila aktuálna situácia na Ukrajine vaše sny, ciele?
Moje ciele a sny to neovplyvnilo, ale donútilo ma to uvedomiť si, že nič nie je garantované ani v 21. storočí. Tiež mi to pomohlo pochopiť, že niektoré naše problémy nie sú až také vážne, ako si myslíme.
Čo by ste sa tento rok chceli naučiť, prečo a ako to chcete dosiahnuť? Alebo je niečo, čo už ste sa stihli naučiť?
Tým, že momentálne vediem dve krajiny a veľa cestujem, musel som si ešte viac zlepšiť „time management“ a naučiť sa byť ešte produktívnejší. Taktiež verím, že mentálny koučing a mentoring je dôležitý nielen v športe, ale aj v biznise. Týmto oblastiam chcem venovať viac času ako doteraz.
Máte nejaké rutiny, ktoré vám pomáhajú v živote či v práci?
V práci začínam deň s úlohou, ktorá mi je najnepríjemnejšia, aby som na ňu už neskôr nemyslel. Počas dňa sa mi osvedčila technika Pomodoro (rozdelenie práce na kratšie úseky prerušované prestávkami). Každodennou rutinou je čítanie. Pomáha mi zrelaxovať a nabrať novú inšpiráciu.