V šiestom ročníku webového vydania slovenských top influencerov je na výber zoradenie členov rebríčka v piatich kategóriách. Základnou kategóriou je zoradenie „Podľa IPI skóre“, v ktorej je uvedených 20 influencerov na základe konečného Influence Power Index skóre, ktoré získali v realizovanom dotazníku. Títo ľudia majú najväčšiu schopnosť ovplyvniť ľudí ku kúpe propagovaných výrobkov alebo k návšteve propagovaných miest, reštaurácií či hotelov, ale i ovplyvniť myslenie svojich followerov.
Výsledná dvadsiatka vzišla z vyhodnotenia viacerých kritérií, v rámci Influence Power Index skóre (IPI skóre) sa berie do úvahy nielen znalosť influencera, a teda potenciálny zásah, či jeho obľúbenosť alebo prepojenie na značku, ale aj takzvaný influence funnel, čo je meranie toho, nakoľko dokáže ovplyvniť sledovateľov.
Rozhodujúcim atribútom, ktorý má najväčší vplyv na konečné poradie influencerov, sa pre rok 2024 stal atribút spoľahlivosti – predchádzajúce ročníky sa najväčšia váha priraďovala atribútu dôveryhodnosti. Za výsledkami štúdie stojí agentúra GroupM, ktorá na Slovensku zastrešuje mediálne agentúry Wavemaker, EssenceMediacom a Mindshare, pričom sa špecializuje na dáta potrebné pre marketingovú komunikáciu a mediálne plánovanie.
V kategórii „Podľa povedomia“ sú top influenceri zoradení na základe toho, aké percento opýtaných ľudí poznalo vybraných členov rebríčka, prípadne o nich aspoň počulo. Zvyšné dve kategórie vypovedajú o tom, akí obľúbení a kontroverzní sú u ľudí členovia tohtoročného rebríčka.