26. mája 2020

Opätovné otvorenie viac ako 1200 slovenských podnikov, kde sa čapuje Pilsner Urquell, podporí značka doposiaľ najväčšou akciou v dejinách Plzeňského Prazdroja Slovensko. V rámci svojej najnovšej akcie dostane každý zákazník, ktorý si objedná pivo, jedno pivo na účet značky.

„Spoločne sme na chvíľu dokázali zastaviť svet, teraz je ale čas ho opäť uviesť do pohybu,“ hovorí Plzeňský Prazdroj vo svojej najnovšej akcii s názvom Prvé pivo je na náš účet. Ľudí v nej vyzývajú k tomu, aby sa zastavili v podnikoch, kde sa toto pivo čapuje, a pripili si na ich opätovné otvorenie. Cieľom je podporiť a pomôcť segmentu gastra, a zároveň poďakovať sa všetkým hosťom za lojalitu.

Za prvé objednané pivo v podnikoch, kde čapuje Pilsner Urquell, hostia dostanú ďalšie na účet spoločnosti. Akcia je obmedzená na jedno pivo na osobu a platí len do vypitia zásob. Prebiehať bude od 25. mája do 7. júna s tým, že každá prevádzka si určí svoj vlastný termín v tomto časovom rozmedzí. Zoznam zapojených prevádzok, ktoré majú v ponuke ležiak Pilsner Urquell a v ktorých platí akcia, nájde každý na webstránke pivovaru v sekcii Aktuálne dianie.

Prekonanie strachu, ale aj peniaze do marketingu.
Čo pomohlo počas korona krízy gastrobiznisu?

Do projektu sa navyše zapoja aj ďalšie značky z portfólia Plzeňského Prazdroja Slovensko, takže pivovar podporí celkom takmer 4 000 podnikov a reštaurácií na Slovensku.

„Ekonomika aj celá spoločnosť potrebuje nové impulzy a podporu. Vedeli sme, kedy sa zastaviť a zostať doma, a vieme aj to, že teraz je treba opäť uviesť všetko do pohybu,“ povedal Václav Berka, emeritný vrchný sládok Plzeňského Prazdroja.

Každá kríza má svojich víťazov. Ktoré trendy v podnikaní
s nami zostanú dlhšie ako koronavírus?

Aktuálna situácia po otvorení terás a podnikov podľa spoločnosti potvrdzuje, že o posedenie je veľký záujem. „Uplynulé týždne boli pre našu prevádzku náročné, aj keď nám čiastočne pomohol predaj cez okienko alebo verní hostia, ktorí si kúpili voucher v projekte Podpor svoj pub. Sama sa už veľmi teším, že môžem hosťom načapovať poriadne pivo tak ako predtým,“ doplnila Petra Sečkárová, víťazka súťaže  Pilsner Urquell Master Bartender 2016.

Našli ste chybu? Napíšte na editori@forbes.sk

Ľutujeme, vašu emailovú adresu sa nepodarilo prihlásiť k odberu.
Ďakujeme za vaše prihlásenie!

Potrebujete ráno získať rýchly prehľad?

Odoberajte Forbes Espresso

O aké témy máte záujem?