Fitness e-shop GymBeam založil Dalibor Cicman v roku 2013 ako tridsiatnik. Už počas strednej školy ale tvoril webové stránky a e-shopy na objednávku nielen na Slovensku, ale aj v Česku, Maďarsku a v Poľsku. Do vlastného podnikania na začiatku investoval len 6-tisíc eur, nechcel vraj príliš riskovať. Dnes GymBeam vyvíja, predáva a distribuuje fitness výživové doplnky, funkčné potraviny a vybavenie pre aktívny životný štýl do 13 krajín strednej a východnej Európy. Ich ambíciou je stať sa vedúcou značkou na všetkých trhoch spomínaného regiónu. Podľa Dalibora Cicmana sa GymBeamu najlepšie darí na poľskom trhu. Za úspechom e-shopu môže podľa zakladateľa najmä unikátny biznis model založený na tom, že na základe dát od užívateľov vymýšľajú aj vlastné produkty. „GymBeam má výbornú pozíciu nielen na Slovensku. Spĺňa atribúty úspešného e-shopu: kvalitu prezentácie produktov, ich dostupnosť, cenu, dodávateľský reťazec a logistiku. Eshop je totiž primárne služba. Ich model je veľmi dobre vymyslený a vo svojom segmente sú najlepší v strednej Európe,“ komentuje postavenie firmy Dano Gašpar, managing partner investičnej platformy Crowdberry. Forbes Dalibora Cicmana do rebríčka 30 pod 30 zaradil už v roku 2018. Do rebríčka top startupistiek Forbesu sa už niekoľkokrát dostala aj CMO GymBeamu Mária Cicmanová.