Manželia Aneta a Miloš Kondelovci rozbiehali podnikanie na prelome 90. rokov, stali sa popredným predajcom nábytku a dnes patria medzi najrýchlejšie a najzdravšie rastúce stredné firmy Slovenska. Za rok 2021 v tržbách prvý raz prekonali hranicu 50 miliónov eur pri čistom zisku na úrovni troch miliónov. Rodinná značka Kondela z Nižnej na Orave má na Slovensku viac ako 20 predajní, venuje sa veľkoobchodným dodávkam aj pre iných partnerov, ale s nástupom pandémie sa zamerala najmä na rozvoj vlastného e-shopu. „A budeme v tom pokračovať, keďže vidíme trvalejšiu zmenu nákupného správania zákazníkov. Nevracajú sa do kamenných predajní, ako sme predpokladali, ale veľká časť zostáva v online svete,“ povedala v rozhovore pre Forbes Aneta Kondelová začiatkom tohto roka. Rozhodli sa preto pripraviť novú stratégiu zameranú na sociálne siete a pokračovať aj v televíznej reklame. Vo vedení firmy so štyristo zamestnancami pôsobí aj dcéra Veronika a jej manžel Filip Ferulík a postupne do rodinného biznisu vstupuje aj najmladší syn Miloš. Mladá energia by mala značku Kondela posunúť na nové trhy v zahraničí, rozvíjať ju v online svete a naučiť ju lepšie využívať moderné technológie.