Jeden z najrýchlejšie rastúcich a najväčších obchodov s očnou optikou v regióne strednej a východnej Európy. Takto sa na Eyerim, slovenský startup pod vedením CEO Martina Zahuranca profiluje už niekoľko rokov. Spočiatku sa sústredili na luxusný segment slnečných okuliarov, čo presvedčilo aj investorov, ktorí vložili doposiaľ do biznisu 5,7 milióna eur. Avšak, aj keď pandémia priniesla mnohým hráčom v e-commerce úspechy, Eyerim sa medzi nich neradí. Dovtedy sa totiž z 80 % spoliehal na predaj luxusných slnečných okuliarov. Počas pandémie najviac utrpeli práve predajcovia prémiových produktov, ktoré v čase globálnej krízy išli pre mnohých spotrebiteľov na druhú koľaj. Slnečné okuliare boli zdanlivo zbytočným výdavkom v období, keď mnoho ľudí uprednostnilo namiesto letnej dovolenky pri mori pobyt doma. Zahuranec hovoril pre Forbes o Covide ako o facke, ktorú potrebovali. Namiesto slnečných okuliarov sa začali zameriavať na dodatočné projekty, ktoré boli pre konkurenciu ťažko replikovateľné. Išlo o sektor očnej optiky, možnosť vyskúšať si rám okuliarov virtuálne a ďalšie inovácie, ktorými sa im podarilo pritiahnuť zákazníka na nákupy online.