Tržby spoločnosti McDonald’s Slovakia vlani vzrástli oproti roku 2022 o približne 18 percent. Sieť reštaurácií s rýchlym občerstvením na Slovensku v minulom roku obslúžila vyše 19 miliónov zákazníkov, čo v medziročnom porovnaní predstavuje nárast o viac ako 2,2 milióna ľudí.
„V minulom roku sme sa zamerali nielen na veľké, ale aj menšie mestá v regiónoch. Expanzia je našou dlhodobou stratégiou, ktorú ešte posilníme. V závere minulého roka sme otvorili novú reštauráciu v Dunajskej Strede a už teraz aktívne pripravujeme otvorenie ďalších,“ uviedla generálna riaditeľka McDonald’s Česko, Slovensko a Ukrajina Yuliya Badritdinova.
Cieľom spoločnosti je otvárať tri až päť prevádzok ročne naprieč celým Slovenskom. O svojich hospodárskych výsledkoch v utorok informovala spoločnosť McDonald’s Slovakia.
Spoločnosť plánuje rozširovať aj počet svojich licenčných partnerov, ktorých je na Slovensku aktuálne 13. Do nových reštaurácií či rekonštrukcií vybraných existujúcich prevádzok plánuje investovať približne 18 miliónov eur.
Podľa údajov spoločnosti si Slováci častejšie objednávajú jedlo zo siete reštaurácií prostredníctvom donáškovej služby McDelivery. Vlani takto doručili vyše 1,2 milióna objednávok, čo je podľa reštaurácie približne o 67 percent viac ako v roku 2022.
Obľube sa teší aj mobilná aplikácia, prostredníctvom ktorej si môžu návštevníci McDonald’s objednať jedlo vopred či priamo k stolu. Vlani reštaurácie takto vybavili vyše 200.000 objednávok.
Spoločnosť sa venuje aj udržateľným a komunitným aktivitám. Jednou z nich je školský futbalový turnaj McDonald’s Cup, ktorého sa minulý rok v rámci celoročných zápasov zúčastnilo vyše 12.000 detí z 1010 základných škôl po celom Slovensku. Do aktuálneho 25. ročníka turnaja sa podľa spoločnosti prihlásilo rekordných 1150 škôl.