5. novembra 2020

Dara Rolins sa v lete predstavila na obálke českého Forbesu nielen ako celebrita, ale najmä ako podnikateľka, ktorá drží pevne v rukách všetky vetvy svojho biznisu. Silnú značku, ktorú vybudovala pod svojím menom, systematicky rozvíja už viac ako štyri desaťročia.

Dara teraz rozširuje svoje impérium o ďalšiu biznisovú aktivitu. Iba minulý týždeň predstavila vlastnú lifestylovú značku Vermi by Dara. Tento slogan je pritom dlhodobo prepojený so všetkými jej aktivitami, nakoniec, nachádza sa aj v názve jej účtu na Instagrame.

Nová značka

Na tejto sociálnej sieti ju sleduje už vyše 666-tisíc ľudí, vďaka čomu Dara Rolins patrí k 10 najvplyvnejším osobnostiam na česko-slovenskom Instagrame.

Kto je naša najpopulárnejšia celebrita a kto nás už otravuje?
Toto je najnovší prieskum

A práve na svojich sociálnych sieťach Dara oznámila svoju najnovšiu aktivitu. Vlastnú kozmetickú a lifestylovú značku, na ktorú stavila veľa.

 

Pozrite si tento príspevok na Instagrame

 

Moji milí:), je mi veľkým potešením vám TU a TERAZ predstaviť moju ďalšiu aktivitu, tentokrát osobnejšiu než všetky iné😉: môj brand, ktorý som- myslím z dosť pochopiteľných dôvodov, nazvala VERMI by Dara:)✨Úplne prvým kúskom, ktorý vám chceme spolu s mojim tímom @vermi_by_dara predstaviť je táto vonná sviečka❤️Volá sa Lola, pretože je už od samého prvopočiatku jej vývoja (9 mesiacov) mojou srdcovou záležitosťou a má- nie len moju:) zvýšenú pozornosť✨. Na jej vzniku sa podieľali parfuméri z Paríža, ktorí do jej “srdca” vložili esenciu z jasmínu sambac, na ktorú je potreba milióny jeho voňavých lupienkov. Opojnú vôňu kvetov dokresľuje výťažok z kosatca, ktorý vôni dodáva omamnú vznešenosť, hebkosť a sametovú jemnosť✨🌸🕊Všetky sviečky sú vyrábané ručne, v Čechách, z rastlinného vosku a dvoch bavlnených knotov. Moja LOLA vám bude horieť až 50 hodín🔥. Od dnešného dňa ju nájdete vo VŠETKÝCH hypermarketoch GLOBUS po celej ČR a samozrejme na našom eShope👉🏼vermibydara.com✨A ja vás budem postupne a priebežne zoznamovať s miestami, adresami obchodov tu aj na Slovensku, kde sa bude moja sviečka LOLA predávať. Pre túto chvíľu, pekný večer a dúfam, že u niekoho doma čoskoro- aj so sviečkou Lola🥰… @vermi_by_dara

Príspevok, ktorý zdieľa Dara Rolins (@dararolins_vermi),


Zámer rozbehnúť vlastnú značku pritom naznačila už v júlovom rozhovore pre český Forbes. „Chcela by som vložiť energiu aj do iných vecí. Chcem vlastnú značku a sortiment produktov, na ktorých tvorbe sa budem podieľať,“ naznačila žena, ktorá má aj beztak hromadu sprievodných komerčných aktivít, hoci ju aj po 40 rokoch kariéry naďalej veľmi slušne živí hudba.

„Do mesiaca mám 10 a v čase večierkov aj 20 vystúpení, teda, keď nie je korona. Počítam do toho aj vystúpenia na komerčných podujatiach, ako sú napríklad otvorenia nových obchodov alebo kasín, firemné akcie, privátne zákazky, ako sú narodeniny, rôzne oslavy alebo svadby. Do toho ešte spievam v kluboch, na rôznych mestských slávnostiach, festivaloch a podobne. Cenníky mám rôzne, podľa typu akcie,“ doplnila Dara Rolins.

Bavme sa o peniazoch

Dara Rolins neuhýbala ani otázkam o svojich peniazoch. „Let’s talk about business,“ súhlasila a vzápätí sa rozrozprávala: „Za normálnych, nepandemických okolností zarobím okolo 700-tisíc až milión českých korún mesačne (čo je v prepočte na eurá zhruba 26- až 37-tisíc eur), to je len za živé vystúpenia, teda koncerty a komerčné akcie. Nemám problém o tom hovoriť,“ povedala Forbesu.

„Poctivo platím dane, som transparentná, nerobím okolo toho žiadne tajnosti a myslím, že tak je to v poriadku. Zarábať peniaze je normálne, aspoň ja si to myslím. Keby ma hudba neživila, nemohla by som ju robiť naplno. A za to, že človek dokáže svojím umom zarobiť peniaze, by sa nemal hanbiť,“ doplnila Dara.

Dara Rolins nemá problém hovoriť ani o peniazoch. Zarábať ich je podľa nej prirodzené. Foto: Jiří Turek a Jana Jabůrková

Najnovšie prichádza s vlastnou značkou, osobným brandom, ktorý nesie jej meno. „Je mi veľkým potešením predstaviť vám tu a teraz svoju ďalšiu aktivitu, tentokrát osobnejšiu než tie ostatné. Môj brand, ktorý som nazvala Vermi by Dara,“ píše speváčka svojim fanúšikom na Instagrame a Facebooku.

Osobná značka, ktorú bude Dara rozvíjať a do ktorej sama investuje, sa má zamerať na lifestyle, kozmetiku, ale napríklad aj na luxusné doplnky do domácnosti a do interiéru. Jedným z prvých produktov, ktorý speváčka predstavila, je trvácna vonná sviečka nazvaná Lola, podľa svojej dcéry.

Dara testuje trh doplnkami

Vonnú sviečku vyvíjala speváčka spolu s tímom až deväť mesiacov a vyskúšala si tak rôzne postupy a spolupráce, na ktoré chce nadviazať aj pri tvorbe ďalších produktov.

„Na vzniku vonnej sviečky sa podieľali majstri parfuméri z Paríža, ktorí do jej srdca vložili esenciu z jazmínu sambac, na ktorú sú potrebné milióny lupeňov. Opojnú vôňu kvetov dokresľuje výťažok z kosatca. Všetky sviečky sú ručne vyrábané v Česku a sú z rastlinného vosku a dvoch bavlnených knôtov. Moja Lola vám bude horieť až 50 hodín,“ približuje debutový výrobok Dara Rolins.

Perfekcionistka Dara Rolins:
Je toho dosť, čo dokážem, som celkom flexibilná

Produkty bude predávať na svojom e-shope, ale tiež napríklad v sieťach hypermarketu Globus u našich západných susedov. „Postupne a priebežne vás budeme zoznamovať s ďalšími miestami a obchodmi v Česku a na Slovensku, kde budeme výrobky predávať,“ dodáva speváčka, ktorá pilotnou vonnou sviečkou evidentne testuje trh.

Napokon, dlhotrvácne vonné sviečky sú obľúbeným testerom záujmu zákazníkov aj medzi etablovanými značkami. Dara bude tú svoju podľa informácií z e-shopu predávať za 499 korún (18,62 eura).

Rozvíjať svoju osobnú značku pomocou kozmetických produktov, módy alebo aj ďalších doplnkov je medzi známymi osobnosťami vo svete pomerne bežné. A často takýto sprievodný biznis generuje celebritám ešte vyššie tržby než ich hlavná pracovná náplň, či už je to spev, alebo herectvo.
Medzi známymi celebritami, ktoré uspeli s vlastnou značkou produktov, je napríklad Jessica Alba, ktorej spoločnosť The Honest Company ohodnotil americký Forbes v roku 2015 na viac ako miliardu amerických dolárov.

V podobnom biznise s najrôznejšími produktmi sa darí aj herečke Gwyneth Paltrow, klanu Kardashian-Jenner, speváčke Rihanne alebo herečke Kate Hudson, ktorej výrobca športových produktov a doplnkov na jogu zvaný Fabletics patrí k lídrom na americkom trhu.

Autorkou článku je redaktorka Forbes Česko Irena Cápová.

Našli ste chybu? Napíšte na editori@forbes.sk

Ľutujeme, vašu emailovú adresu sa nepodarilo prihlásiť k odberu.
Ďakujeme za vaše prihlásenie!

Potrebujete ráno získať rýchly prehľad?

Odoberajte Forbes Espresso

O aké témy máte záujem?