10. júna 2020

Známy reklamný slogan „Šperky nie sú hriech“ už viac na uliciach slovenských miest neuvidíte. Kríza, ktorú spustilo v celom svete šírenie ochorenia COVID-19, si za obeť najnovšie vybrala sieť obchodov so šperkami Klenoty Aurum. Ako prvé o tom informovali Hospodárske noviny. 

„Vážení zákazníci, je nám veľmi nemilou povinnosťou oznámiť vám, že po dlhých rokoch sme nútení naše obchody a eshop zatvoriť. Bohužiaľ, situácia okolo koronakrízy nás priviedla do veľmi zlej finančnej situácie, kvôli čomu sme museli pristúpiť k likvidácii našej spoločnosti. Chceme sa vám z celého srdca poďakovať za vašu lojálnosť a podporu,“ oznámila spoločnosť cez svoj instagramový účet.

Takto v roku 2017 otvárala firma svoju pobočku v Nitre. Zdroj: Instagram

Spoločnosť Montre, ktorá sieť obchodov so šperkami a hodinkami Klenoty Aurum na Slovensku prevádzkovala, v tržbách v roku 2014 pritom atakovala 20 miliónov eur. Bol to však zároveň posledný rok, keď firma vykázala zisk. Podľa posledných zverejnených údajov, v roku 2018 Montre s.r.o. zaznamenala obrat 3,7 milióna eur a stratu vo výške viac ako 700-tisíc eur.

Spoznajte najdrahšie hodinky na svete: Patek Philippe za 31 miliónov frankov

Klenoty Aurum sa do povedomia dostali naposledy v roku 2018, keď svoje produkty predávali cez kontroverznú kampaň, pri ktorej použili aj decentne scenzurovaný vulgarizmus. Kampaň podčiarkoval práve spomínaný slogan „Šperky nie sú hriech“. „Dúfame, že vám naše šperky a hodinky budú vždy pripomínať naše heslo,“ bola posledná rozlúčková veta firmy.

Našli ste chybu? Napíšte nám na editori@forbes.sk

Ľutujeme, vašu emailovú adresu sa nepodarilo prihlásiť k odberu.
Ďakujeme za vaše prihlásenie!

Potrebujete ráno získať rýchly prehľad?

Odoberajte Forbes Espresso

O aké témy máte záujem?