13. apríla 2021

Ľudia ju milujú aj nenávidia. Reklama od Telekomu opäť boduje na slovenských obrazovkách. Po mamách, babkách a starých otcoch závislých od mobilu, zožali najnovšie úspech s drámou a chaosom, s ktorým sa stotožní nejeden rodič (aj nerodič). Vtipné a výstižné alebo nevhodné a otrepané? Čo hovoria na reklamu marketingoví odborníci Blažena Ambróz Sedrovičová, Martin Ondrušek a Martin Kukoľ? Článok vám prinášame v spolupráci s Asociáciou digitálnych marketingových agentúr.

Blažena Ambróz Sedrovičová, Managing Director, PS:Digital

Musím povedať, že ten insight je presný a naozaj reflektuje reálny život. Je to situácia, s ktorou sa vedia stotožniť všetci rodičia bažiaci po zachytení prvých krokov, slov či iných kľúčových momentov zo života ich detí. Zároveň vieme, čo musí vydržať taký mobil rodiča, a preto to podľa môjho názoru celé funguje veľmi dobre. Oceňujem aj zdramatizovanie situácie prostredníctvom hudby a napojenie na konkrétny benefit operátora, ktorý celý spot uzatvára a funguje aj s myšlienkou celej reklamy. Takže aby som to zhrnula, „u mně dobrý“.

Martin Ondrušek, Unit Creative Director, Zaraguza

Insight aj samotná idea: potreba mobilného zariadenia v dôležitých momentoch vášho života. Samozrejme, niečo sa musí stať, aby úloha operátora bola jasná. Reklamné klišé videné snáď tisíckrát. Paradoxne mi to však vôbec nevadí! Pekne natočené, dobre zahraté (korporátne farby sú nutnosťou), vtipná, aj keď vopred jasná pointa. Pekná práca, ale škoda, že vďaka otrockému hľadaniu insightov, s ktorými sa ľudia na prvú stotožnia sa ťažko hľadá originálny príbeh.

Martin Kukoľ, Managing director, Socialists

V krátkom slede za sebou som videl dve reklamy s podobnou témou. Okrem nášho Telekomu to bol franzúzsky Orange v spote Premiers Pas. Keď však dvaja robia to isté, nemusí to byť úplne to isté. Preto gratulujem Telekomu k pútavej exekúcii a množstvu malých momentov, ktoré postupne v reklame objavíte pri opakovanom pozeraní. Palec hore, dobrá práca.

Reklama

Asociácia digitálnych marketingových agentúr Adma  je združenie profesionálnych agentúr, ktoré pôsobia v oblasti digitálneho marketingu. Jej úlohou je najmä rozvoj digitálneho marketingu na Slovensku.

Našli ste chybu? Napíšte nám na editori@forbes.sk

Ľutujeme, vašu emailovú adresu sa nepodarilo prihlásiť k odberu.
Ďakujeme za vaše prihlásenie!

Potrebujete ráno získať rýchly prehľad?

Odoberajte Forbes Espresso

O aké témy máte záujem?