Humor je ťažká disciplína

Komédia je riziko a herci sa jej preto často boja, tvrdia Zuzana Šebová Kubovčíková a Michal Kubovčík. Oni sa jej však držia na divadelných doskách, v televízii, vo filme či na YouTube, ako je to v prípade Michalových veľmi vydarených náučno-humorných skečov o záchrane života či povinnom čítaní, s ktorými sa dostal aj do škôl.

Kto nás ovplyvňuje

Rebríček 20 Slovákov, ktorí vedia najviac ovplyvniť naše nákupné, cestovateľské (a už aj environmentálne) správanie, sa oproti vlaňajšku výrazne obmenil. Akým smerom? Pribudlo viac mikroinfluencerov – teda tých, ktorí nedisponujú státisícami sledovateľov, no na tých svojich vedia veľmi účinne pôsobiť.

Rybár, ktorý neje ryby

Len 30-ročný Andrej Horváth vybudoval v Stupave rybárstvo, ktoré si postupne našlo množstvo fanúšikov v celom kraji. Hoci sám ryby rád nemá, rád ich chová, loví – a predáva. Recept na krízu našiel ako mnoho iných odvetví – v e-shope.

Na nohy!

Veselé, dizajnové. Ponožky Fusakle možno poznáte. Spoluzakladateľ značky Ján Anguš má však oveľa väčšie ambície, než len ozvláštniť to, čo nosíme na nohách. Má priam revolučný cieľ – vrátiť česko-slovenskému textilnému priemyslu niekdajšiu slávu a naučiť rodákov, že za dobrú domácu remeselnú kvalitu sa oplatí i priplatiť.

Ako sa dostať k bestselleru

Napriek večným pochybnostiam sa knihy stále vydávajú, predávajú a čítajú. Na Slovensku je to zhruba 100-miliónový trh – a vysoko konkurenčný. Prečítajte si, ako ho vidí šéf slovenského vydavateľstva Albatros Media Martin Brix.

Firma Dara

Dara Rolins, alebo Darinka Rolincová, je na scéne už neuveriteľných 40 rokov. Stále dokáže odhadnúť, čo je trendy, dokáže sa posunúť k novým nástrojom a spôsobom komunikácie aj s o generáciu (či dve) mladšími fanúšikmi. Vďaka tomu si vybudovala vlastné biznisové impérium, mašinu, ktorá jej generuje slušné príjmy (a nedávno aj Porsche 911, ktoré si dopriala k narodeninám).