28. marca 2019

Najobľúbenejšou značkou Slovákov je internetové kníhkupectvo Martinus, ukazuje najnovšia štúdia zákazníckej skúsenosti KPMG na Slovensku. V prvej päťke sa umiestnili ešte Panta Rhei, Yves Rocher, Lidl a minuloročný víťaz Regiojet. 

Prieskum zákazníckej skúsenosti je štúdia o skúsenostiach slovenských zákazníkov so značkami, ktorých sú klientmi alebo boli s nimi v interakcii za posledného pol roka. Výpovede 2800 respondentov z celého Slovenska sa hodnotili jedinečnou metodikou šiestich pilierov, ktorú vyvinula spoločnosť KPMG Nunwood. Najlepšie značky z minulého ročníka štúdie si udržali top pozície aj v tohtoročnej edícii. Sú medzi nimi aj mená, ktorých príbeh sa začal písať na Slovensku.

Naučte sa spoľahnúť na tím.
7 rád, ako byť lepší od Michala Meška z Martinusu

Celková zákaznícka skúsenosť na Slovensku sa oproti predchádzajúcemu roku mierne zlepšila. Medzi sektormi sa v tohtoročnej štúdii vyšvihlo na neohrozené prvé miesto odvetvie zábavy a voľného času. Do top 50 sa prepracovali Netflix, Cinemax, Cinema City a ticketportal.sk. Klienti si na nich vážia, že im dokážu priniesť kvalitný zážitok. Pozitívne hodnotia bezproblémovosť, ochotu, príjemný personál či nadštandardné služby a spoľahlivosť.

Hlavné foto: archív Forbes

Našli ste chybu? Napíšte nám na editori@forbes.sk