DIGITÁLNA UNIVERZITA
Preceňované, označované za jednoduché či vhodné pre každého. Mnohí si mylne tieto asociácie spájajú s miestom marketingového manažéra či riaditeľa. Prečo majú recruiteri čoraz väčší problém nájsť kvalitných ľudí z oblasti marketingu? Ide o odvetvie, v ktorom je potrebné neustále sa posúvať. Ako si však vybrať to najlepšie marketingové vzdelanie a kedy ho v nabitom kalendári stihnúť absolvovať?
Staňte sa lídrom v marketingu
Ak chcete byť marketingovým manažérom či riaditeľom, potrebujete nielen ovládať marketing, ale zároveň byť skvelým lídrom. Zamestnanci stále viac hľadajú kvalitné pracovné prostredie a motivujúcich nadriadených.
Marketingový líder je takisto kľúčovým pilierom rastu predaja aj ziskov. Ak ovláda stratégiu a motiváciu tímu, dosiahne lepšie biznisové výsledky. Leadership zručnosti sú v marketingu čoraz váženejšie a majú priamy vplyv na úspech celej spoločnosti.
Trochu iná univerzita
Digitálna Univerzita ponúka skvelý spôsob, ako získať komplexné vzdelanie v oblasti digitálneho marketingu a zároveň rozvíjať svoje leadership zručnosti. Jej polročné štúdium EXPERT je navrhnuté, aby pomohlo marketérom prehĺbiť svoje vedomosti. Zaoberajú sa prípadovými štúdiami a praktickými príkladmi z praxe. Absolvovanie tohto štúdia je výborným odrazovým mostíkom do ďalších šiestich mesiacov štúdia MBA.
To je ideálne pre tých, ktorí ašpirujú na funkciu marketingového riaditeľa a chcú rozvíjať svoje manažérske a leadership zručnosti. Medzi kľúčové zručnosti každého lídra v marketingu patria prezentačné, komunikačné a rokovacie schopnosti, strategické myslenie, vedenie a rozvíjanie tímu, ako aj efektívne dávanie spätnej väzby. Garantom kvality štúdia MBA je medzinárodná autorita International Education Society London, preto je program kredibilitný.
Niečo za niečo
Jedným z najväčších prínosov Digitálnej Univerzity je praktický prístup k vzdelávaniu a naberaniu skúseností. Študenti majú možnosť učiť sa od najlepších expertov z praxe. Absolventi získajú nielen potrebné zručnosti, ale aj cenné kontakty z marketingovej brandže.
Štúdium na Digitálnej Univerzite je navyše organizované počas sobôt, čo umožňuje kombinovať vzdelávanie s pracovnými povinnosťami bez nutnosti prerušiť kariéru takzvaným sabatikalom. Investovanie šestnástich sobôt v priebehu pol roka do svojej lepšej budúcnosti na Digitálnej Univerzite má príznačný názov Sobotikal. Tento čas sa študentom veľmi rýchlo vráti v podobe väčšieho dopytu po nových zručnostiach a tiež v podobe lepších marketingových a predajných výsledkov.
Začína sa v októbri
Vzdelávanie je kľúčovým prvkom úspechu v marketingu a bez neho by marketingoví lídri nemohli držať krok s neustále sa meniacimi trendmi. Či už ste čerstvý absolvent vysokej školy, konzultant, manažér alebo majiteľ firmy, Digitálna Univerzita predstavuje skvelú príležitosť pre tých, ktorí chcú posunúť svoje vedomosti z digitálneho marketingu a leadershipu na vyššiu úroveň. Neodkladajte svoju budúcnosť a prihláste sa na Sobotikal už dnes. Začína sa v októbri.