Tesco po viac ako 20 rokoch končí s tlačou a distribúciou pravidelných týždenných letákov. Akciové ponuky bude propagovať už len digitálne.
„Od januára končíme s distribúciou promočného letáka vo fyzickej podobe do domácností, čo ročne prinesie úsporu 1 700 ton papiera. Posledný papierový leták si nájdu zákazníci vo svojich schránkach prvý januárový týždeň,“ uviedla v tlačovej správe Diana Golanová, marketingová riaditeľka Tesca na Slovensku.
Obchodný reťazec v marci 2022 zrušil distribúciu papierových letákov pre Bratislavu a Košice, v októbri firma prestala tlačiť letáky určené pre návštevníkov v predajniach. Od januára nebude tlačiť letáky v papierovej podobe vôbec. Tovary v akcii bude ďalej propagovať prostredníctvom aplikácie Clubcard a na webstránke.
Zľavy pre seniorov
„Náklady, ktoré ušetríme pozastavením tlače letáka a prechodom na digitálnu formu, investujeme do ponuky pre zákazníkov,“ dodala Golanová. Reťazec od januára spúšťa zľavový program pre seniorov. Ľudia nad 60 rokov si budú môcť každý pondelok uplatniť na nákup zľavu päť percent, maximálne však desať eur.
Seniori si môžu zľavu uplatniť v pokladni cez aplikáciu Clubcard alebo si pred nákupom vyzdvihnúť v predajni kupón po preukázaní veku. Program má fungovať v pilotnej verzii do februára, v prípade, že sa osvedčí, Tesco ho plánuje predĺžiť.
Spoločnosť Tesco pôsobí na slovenskom trhu od roku 1996. V súčasnosti má v krajine sieť viac ako 150 supermarketov a ďalších typov predajní.