Toto podujatie organizuje knižná divízia Forbesu barecz & conrad books v spolupráci s agentúrou Socialbeing Event Agency. Forbes Slovensko je mediálnym partnerom eventu a nevzťahujú sa naň účastnícke zľavy v súvislosti s benefitmi predplatného magazínu Forbes.
Žltá vlna sa valí do Starej tržnice!
Knižný bestseller Michala Pastiera si už našiel viac ako 15 000 majiteľov a pripísal stovky nadšených recenzií na sociálnych sieťach i knižných weboch.
Žltá kniha budovania značky teraz ožíva v podobe veľkolepého festivalu. Čakajú vás dva intenzívne dni, ktoré spoja žltú komunitu a vytvoria nezaplatiteľný zážitok.
10. marca 2025: Žltý event budovania značky, Stará tržnica v Bratislave (konferencia)
11. marca 2025: Workshopy, base4work v Jurkovičovej Teplárni v Bratislave
Podľa Michala Pastiera by čitatelia jeho knihy nemali očakávať, že sa budú váľať od smiechu. Foto: Pasha Borsai
Foto: Pasha Borsai
1000 účastníkov, 10+ top slovenských i zahraničných spíkrov, jedinečná konferencia o podnikaní a brandingu, praktické workshopy a networking
Žiadne obkecávačky, žiadna teória, žiadny motivačný bullshit
Rečníci
Michal
Pastier
Co-founder & Creative Director, Darwin & the Machines, GoBigname. Autor bestselleru Žltá kniha budovania značky
Juraj
Holub
CEO a Founder, Speaking Heroes
Dajana
Varga Rodriguez
Founder & Designer, Dajana Rodriguez
Martin
Bernátek
Founder, OlaOla & Ovečkárna a popularizátor Brand leadershipu
Juraj
Pobjecký
Strategy Director, Darwin & the Machines
Peter
Šturdík
motoristický novinár a zakladateľ Volant.Tv
Tatiana
Ondrejková
CEO, Pelikan.sk, Co-Founder, Gluon Syndicate, investorka
Ivan
Kristeľ
Co-Founder and Managing Partner, Czech Founders VC
Ezequiel
Abramzon
Founder & Brand Consultant, LALO
Milan
Dubec
Investor & CEO Reinoo
Andrej
Dula
Co-founder & CEO, Rezztek®
Michal
Novoveský
Hands on growth advisor, exExponea (acquired by Bloomreach)
Peter
Kružliak
Attorney and Head of IP Contracts and Licensing & IT, BRICHTA & PARTNERS
Tomáš
Petrek
CEO & Co-Owner, GoBigname, člen rebríčka Forbes 30 pod 30
Peter
Slezák
Managing owner, ROSLER – výhradný dovozca značky Victorinox na Slovensku
Samy
Liechti
Founder, Blacksocks & Advisor
Mirka
Pastierová
Co-Owner & Co-Founder, GoBigname
Juraj
Porubský
moderátor eventu
Program
Žltý event budovania značky
Príchod hostí, registrácia, networking
Otvorenie a privítanie hostí
Juraj Porubský, moderátor
Prečo sa nebáť robiť zmeny
Rok 2025 je rokom zmien. Michal predstaví svoje obľúbené triky a ukážky úspešných transformácií osobných aj firemných značiek, aby ste tento rok ešte využili naplno.
Michal Pastier, Co-Founder & Creative Director, Darwin & the Machines, GoBigname
Rýchlokurz: Ako sa stať dobrým spíkrom a nakopnúť svoj biznis
Postaviť sa na pódium, pozrieť sa do publika a za pár sekúnd si získať jeho pozornosť. Pre väčšinu z nás neskutočné kúzlo. Existujú však spôsoby, ako sa k tomu priblížiť. Čo robia najlepší spíkri inak? Na čo publikum reaguje a čo, naopak, nefunguje? Juraj prešiel so Slidom najväčšími konferenciami sveta a teraz pomáha ľuďom stať sa sebavedomejšími prezentérmi. Ukáže vám osvedčené postupy, ako si získať a udržať pozornosť publika a nakopnúť svoj biznis cez osobnú značku.
Juraj Holub, CEO & Founder, Speaking Heroes
Prečo začať podnikať a ako uspieť s vlastnými predstavami
Keď mala 19 rokov, nechcela sa zamestnať, a tak začala podnikať. Svoju značku dámskych kabeliek a doplnkov postavila na autenticite a vlastnej estetike. Zákazníčky a zákazníkov pozvala, aby sa stali súčasťou jej sveta a príbehu. Je dizajnérkou, vývojárkou, dušou aj tvárou firmy, a spojenie osobného brandu s biznisom sa jej vyplatilo. Dnes zamestnáva 70 ľudí a jej dizajny nosia ženy vo viac ako 30 krajinách. Inšpirujte sa Dajanou Rodriguez a zistite, ako dať do biznisu kus zo seba a zároveň si uchovať vlastnú identitu.
Dajana Varga Rodriguez, Founder & Designer, Dajana Rodriguez
Brand Leadership ako štýl riadenia firmy. Príbeh značiek Ovečkárna a OlaOla
Martin od nuly vybudoval, prevádzkoval a následne úspešne predal miliónový e-shop Ovečkárna, a v súčasnosti rozbieha longevity projekt OlaOla. Podelí sa s vami o reálne skúsenosti a momenty, ktoré zažil na ceste od prvotného nápadu až po úspešný exit. Predstaví vám štýl riadenia firmy, ktorý nazýva Brand Leadership. Ukáže, ako riešiť výzvy a vďaka silnému PR zrýchliť rast značky. Poďte nahliadnuť do zákulisia budovania značiek, ktoré inšpirujú trh a menia pravidlá hry.
Martin Bernátek, Founder, OlaOla & Ovečkárna a popularizátor Brand Leadershipu
Ako sa pýtať zákazníkov, čo chcú, a dať im to, čo potrebujú
„Povedz mi, aký výsledok chceš, a ja ti podľa toho nájdem štatistiku.“ Aj takéto vtipy kolujú o prieskumoch. Navrhnúť spotrebiteľské prieskumy tak, aby priniesli konkrétne a praktické zistenia, však nemusí byť vždy úplne jednoduché. Podobné je to aj so snahou nestratiť sa v 250-stranových reportoch plných grafov. Povieme si, ako pristúpiť k dizajnu prieskumu, ktorý nestojí majland, no zároveň poskytne kvalitné vstupy pre vašu značku a stratégiu.
Juraj Pobjecký, Strategy Director, Darwin & the Machines
Ako získať náskok? Vďaka technike
Príbeh značky, ktorá sa rozhodla vďaka riskantnému reštartu pred polstoročím definovať základnú esenciu svojej DNA. Quattro. Od 80. rokov až po súčasnosť platí, že quattro je Audi a Audi je quattro. Čo to znamená mať “Náskok vďaka technike”? A ako vyzerá reštart v dnešnej dobe?
Peter Šturdík, motoristický novinár a zakladateľ Volant.Tv
Investor vo firme – krok za krokom: Čo očakávať a na čo sa pripraviť?
V televíznej šou Jama levova lietajú percentá a sumy, za ktoré sú súťažiaci ochotní predať podiel vo firme. Ich očakávania sú však často vzdialené realite a nezhodujú sa s kalkuláciami investorov. Čo vlastne znamená vpustiť do firmy cudzí kapitál? Ako správne nastaviť valuáciu a nepredať príliš veľký podiel za málo peňazí? Aké sú očakávania investorov a na čo si dať pozor? Vypočujte si praktické rady od skúsených podnikateľov a investorov, ktorí vám pomôžu lepšie pochopiť celý proces vstupu investora – od prvého stretnutia až po dlhodobé partnerstvo.
Tatiana Ondrejková, CEO, Pelikan.sk, Co-Founder, Gluon Syndicate, investorka
Ivan Kristeľ, Co-Founder and Managing Partner, Czech Founders VC
Ako si nájsť neotrasiteľnú pozíciu na trhu a vybudovať svetovú značku
Máte problém prilákať tých správnych zákazníkov, jasne komunikovať svoje posolstvá alebo zaujať na preplnenom trhu? Správna brandová stratégia dokáže tieto problémy efektívne vyriešiť. Naučte sa zosúladiť obchodné ciele s budovaním značky. Poďte si osvojiť strategické základy, ktoré vám pomôžu získať si neotrasiteľnú pozíciu na trhu a vybudovať svetovú značku.
Ezequiel Abramzon, Founder & Brand Consultant, LALO
Prednáška v anglickom jazyku. Na podujatí nebude k dispozícii tlmočenie.
Obedová prestávka
Obed nie je zahrnutý v cene lístka, avšak bude možné občerstviť sa v Starej tržnici či v jej blízkom okolí.
Značka Milan Dubec: Prečo investovať čas a energiu do budovania osobnej značky v biznise
Všimnite si, že sledujete najmä ľudí. Nie firmy. Čítať tlačovú správu je peklo, no čítať niekoho osobný názor na tlačovú správu je oveľa zaujímavejšie. Pochopil to aj Milan Dubec, ktorý začal podnikať ako 16-ročný a za tri dekády založil, vybudoval a predal niekoľko úspešných firiem a do ďalších zainvestoval. Kým spočiatku sa držal skôr v úzadí, posledné roky sa vysunul do popredia a prezentuje sa ako founder, investor a mentor, ktorý svoje názory a skúsenosti z biznisu zdieľa cez podcasty, sociálne siete a účinkuje aj v televíznej šou Jama Levova. Prečo sa rozhodol investovať čas, energiu a peniaze do budovania osobnej značky a ako mu to pomáha v biznise?
Milan Dubec, investor & CEO Reinoo
Ako preraziť v najlepšej hokejovej lige sveta
Na začiatku bola láska k hokeju a nekonečné obtáčanie a strhávanie hokejovej pásky z čepele hokejky. Rokmi zaužívaný postup ponúka zväčša dve možnosti – buď je to najlepšia cesta, alebo máme priestor na inováciu. Andrej Dula si vybral tú ťažšiu cestu, zmenu. Ako vymyslel novú hokejovú „pásku” na čepeľ, ako sa mu podarilo získať Zdena Cháru za ambasádora a investora, a presadiť v najlepšej hokejovej lige sveta – kanadsko-americkej NHL. Prečo sa Specter Hockey Tape premenoval na Rezztek® a ako mu malá zmena v prístupe k budovaniu značky otvorila dvere k ďalšiemu rastu.
Andrej Dula, Co-Founder & CEO, Rezztek®
Plyn vs. brzda: Kedy zrýchliť a kedy spomaliť pri škálovaní firmy
Ako zvládnuť príliš rýchly rast biznisu? Aké sú najväčšie pasce, do ktorých podnikatelia pri škálovaní firiem často padajú? Michal bol pri tom, keď slovenský startup Exponea vyrástol z nuly na 100 miliónov dolárov. Prezradí vám, ako sa vyhnúť chybám a čo robiť, aby ste expanziu zvládli úspešne. Na konkrétnych príkladoch vám ukáže, kedy šliapnuť na plyn a kedy sa, naopak, oplatí pribrzdiť.
Michal Novoveský, Hands on growth advisor, exExponea (acquired by Bloomreach)
Ako ochrániť svoju značku vo svete predátorov
Ako sa zorientovať v mori ochranných známok? Na čo si dať pozor, keď si vyberám nový brand, a prečo je to vôbec dôležité? Peter porozpráva o trendoch, rizikách a best practices v oblasti ochrany značiek z unikátnej perspektívy právnika advokátskej kancelárie BRICHTA & PARTNERS, ktorá je lídrom v ochrane IP na slovenskom trhu. Kedy uvažovať o globálnej ochrane a ako vyzerá svet právnej ochrany značiek? Ako sa zmenilo prostredie a motivácie majiteľov práv? To všetko si ukážeme na reálnych prípadoch z praxe.
Peter Kružliak, Attorney and Head of IP Contracts and Licensing & IT, BRICHTA & PARTNERS
Slovenské vs. švajčiarske značky: Čo robíme lepšie a kde sa môžeme inšpirovať?
Prečo majú švajčiarske značky a produkty takú silnú globálnu reputáciu? Čo robia inak a v čom máme navrch my? Tomáš sa podelí o svoje skúsenosti z práce v centrále globálnej švajčiarskej firmy, kde bol pri uvádzaní produktov na svetový trh. Zároveň odhalí cenné poznatky, ktoré sa tím GoBigname naučili pri tvorbe švajčiarskych značiek – od rodinných podnikov so 70-ročnou históriou až po dynamické startupy s raketovým rastom. Poďte sa inšpirovať tými najlepšími, aby ste mohli hrať v globálnej lige.
Tomáš Petrek, CEO & Co-Owner, GoBigname; člen rebríčka Forbes 30 pod 30
Od švajčiarskeho vojenského noža po globálnu značku
Victorinox patrí medzi najikonickejšie švajčiarske značky a jeho multifunkčný červený nožík sa stal legendou. Ako sa z malej nožiarskej dielne stala globálna značka a vďaka čomu už od roku 1891 prináša rovnaký švajčiarsky zážitok zákazníkom po celom svete?
Peter Slezák, Managing owner v spoločnosti ROSLER – výhradného dovozcu značky Victorinox na Slovensko
Keď founder predáva: Lekcie z prvého online predplatného modelu podnikania na svete
Ešte pred pioniermi z Netflixu prišiel malý švajčiarsky start-up Blacksocks.com v roku 1999 s prvým D2C online predplatným modelom podnikania. V jednej z najkonzervatívnejších krajín Európy chodil zakladateľ značky Samy Liechti v elegantnom obleku s nohavicami odstrihnutými nad kolenami, aby mu bolo vidieť čierne ponožky, ktoré predával. Dokázal presvedčiť Švajčiarov, aby si ponožky nekupovali v obchodoch, ale pravidelne si ich objednávali domov. Ako dosiahnuť takúto revolučnú zmenu v správaní zákazníkov a dostať do povedomia značku, ktorú nikto nepozná? Vypočujte si Samyho rozprávanie o tom, ako inovatívne myslenie, autentický storytelling a digitálny marketing dokážu premeniť malú značku na globálny úspech.
Samy Liechti, Founder, Blacksocks & Advisor
Prednáška v anglickom jazyku. Na podujatí nebude k dispozícii tlmočenie.
Svet Michala Pastiera
Ako makať a pritom sa nezblázniť? Nájdite si niečo, čomu sa budete vo voľnom čase venovať s rovnakou vášňou ako svojej práci. Poďte nazrieť do sveta Michalových divokých až obskúrnych záľub – od fantastickej rally v púšti, cez zberateľskú vášeň pre hodinky, až po hľadanie skamenelín dinosaurov.
Michal Pastier, Co-Founder & Creative Director, Darwin & the Machines, GoBigname
Mirka Pastierová, Co-Owner & Co-Founder, GoBigname
Ukončenie oficiálneho programu, networking
Zmena v programe vyhradená
Workshopy
Lístok na Žltý event si môžete zakúpiť aj s jedným z nasledovných workshopov. Upozorňujeme, že workshopy majú obmedzenú kapacitu.
Workshop 1 s Michalom Pastierom: 50 ľudí/workshop
Workshop 2 s Ezequielom Abramzonom: 25 ľudí/workshop
Workshop 1 – Michal Pastier (VYPREDANÉ)
Workshopy budú prebiehať v 3 časových slotoch. Registráciu na dané sloty spustíme čoskoro (účastníkov budeme informovať e-mailom):
9:00 – 10:30
13:00 – 14:30
15:30 – 17:00
Ako vytvoriť ziskovú značku v dobe chaosu a nepozornosti
Prineste si svoje ciele a víziu. Krok za krokom, na konkrétnych príkladoch si prejdeme, čo vás čaká pri tvorbe firemnej alebo produktovej značky v ére dvojsekundovej pozornosti. Sprevádzať vás bude Michal Pastier, ktorý svoje 20-ročné skúsenosti z práce na vyše 250 projektoch nových značiek a viac ako 80 reštartoch už existujúcich firiem, zhrnul do najzásadnejších princípov. A prinesie aj svoje nové obľúbené príklady.
Workshop 2 – Ezequiel Abramzon
Workshopy budú prebiehať v 2 časových slotoch. Registráciu na dané sloty spustíme čoskoro (účastníkov budeme informovať e-mailom):
9:00 – 10:30
13:00 – 14:30
Ako si nájsť neotrasiteľnú pozíciu na trhu a vybudovať svetovú značku
Pálite čas a peniaze tým, že cielite na nesprávnych zákazníkov, komunikujete nezrozumiteľné posolstvá, nedokážete zaujať? Správna brandová stratégia dokáže tieto problémy efektívne vyriešiť. Poďte si osvojiť strategické základy, ktoré vám pomôžu stanoviť si neotrasiteľnú pozíciu na trhu a vybudovať legendárnu značku. Sprevádzať vás bude globálny brandový stratég Ezequiel Abramzon, ktorý viac než 20 rokov pomáhal v The Walt Disney Company budovať a rozvíjať svetoznáme značky ako Disney, Marvel či Star Wars a v súčasnosti radí startupom, ako si nastaviť stratégiu značky a rastový mindset.
Workshop bude prebiehať v anglickom jazyku bez tlmočenia.
Pre koho je toto podujatie?
Rozmýšľate o vybudovaní novej značky, reštartovaní existujúcej firmy, produktu či samého seba, túžite preniknúť na zahraničné trhy?
Nezáleží, či ste skúsený podnikateľ, zakladateľ startupu, rozbiehač vlastnej značky alebo nadšenec bez marketingového vzdelania. Žltý event o budovaní značky vás nabije know-how, ktoré váš biznis aj vašu značku posunie na nový level.
Ak namiesto teoretických a akademických informácií hľadáte praktické návody, ktoré sa dajú vo vašom biznise okamžite použiť, Žltý event je to miesto, kde nesmiete chýbať.
Prečo by ste na Žltom evente nemali chýbať?
• Hľadáte praktické rady, ktoré môžete hneď nasadiť do vášho biznisu?
• Chcete sa stretnúť s odborníkmi a podnikateľmi, ktorí naozaj budovali úspešné značky?
• Chcete sa vyhnúť drahým chybám a slepým uličkám, ktoré už iní prešli?
• Túžite byť súčasťou komunity, ktorá vás bude posúvať vpred?
• Chcete byť lepší – a mať lepší biznis?
Potom na Žltom evente budovania značky nesmiete chýbať!
Neostáva nám nič iné, len sa neustále vzdelávať a zlepšovať
Uvidíme sa 10. marca 2025 v Starej tržnici!
Neodkladať.
Nešpekulovať.
Nerobiť somariny.
Preberte zodpovednosť.
Pre aktuálnejšie info o evente nás sledujte aj na sociálnych sieťach:
Ďakujeme partnerom podujatia: