19. júla 2021

Tancujúce škrečky k sebe prizvali už aj veveričku a ich veselá letná edícia sa neochvejne šíri všetkými médiami. Deti ju zbožňujú, dospelí sa v názoroch delia na dve polovice. Dostáva zelený mimozemšťan novú konkurenciu? A čo na tento reklamný počin hovoria marketéri zo spoločností Core4 Advertising, SCR interactive, Promiseo a Triad?

Článok vám prinášame v spolupráci s Asociáciou digitálnych marketingových agentúr.

Andrej Csino, creative & strategy director, Core4 Advertising

Kampani niet po exekučnej stránke čo vyčítať. Koncept ma však začína celkom nudiť a značka ho nijak nerozvíja, čo považujem za nie úplne využitý potenciál. Video je na môj vkus príliš dlhé a bez zaujímavých twistov. Je však pozitívne ladené a o to asi značke primárne išlo.

Po kreatívnej stránke poctivý štandard. Ahoj, Dedoles, čo tak to niekam posunúť?

Reklama

Miriam Holá, managing & performance director, SCR interactive

Vnímam ju pozitívne. Vizuál škrečkov prešiel liftingom a vyzerajú reálnejšie, nová postavička veveričky pridala ženský element do kampane.

Minútová reklama v TV je naozaj dlhá doba na to, aby si deti stihli zatancovať pri telke. Na druhú stranu pesnička už začína byť otrepaná a tým pádom zelený mimozemšťan dostáva novú konkurenciu.

Andrea Liszkai, creative director, Promiseo

Veselá letná kampaň značky Dedoles je plná dobrej nálady a vizuálnych prvkov, ktoré sú pre toto obdobie charakteristické. Aj v tejto kampani je opäť veľmi silná práca s brand symbolmi, vďaka čomu si zákazníci môžu túto značku spojiť práve s letným obdobím.

Oceňujem, že tvorcovia k škrečkom pridali veveričku a aj v takomto type reklamy sa pozreli na aktuálnu tému gendrovej rovnosti, no odporúčala by som do budúcna pridať ešte aspoň jednu babu, aby to nebolo v pomere 3 : 1.

Tomáš Baník, art director, Triad

Dedoles ťahá svoju komunikáciu cez škrečkov už nejaký ten čas. Oceňujem, že exekučne sa značka posunula ďalej a animácia je na lepšej úrovni a menej infantilná.

Koncept odrhovačiek, v ktorých najvýraznejší text je meno značky a vtipné zvieratká im asi zatiaľ funguje. Tentokrát však jemné a vtipné „twisty“ vďaka veveričke, ktorá mení atmosféru, pobavili. Presne takéto vtipné situácie celému konceptu pomáhajú, no zároveň by som očakával väčší posun od pesničky smerom k vtipným situáciám.

Som zvedavý, ako dlho si svojich maskotov udržia, kam sa dá celý koncept posunúť a či sa časom zo škrečkov nestane nový alzák (ľudia ho poznajú, ale prepínajú).

Našli ste chybu? Napíšte nám na editori@forbes.sk

Ľutujeme, vašu emailovú adresu sa nepodarilo prihlásiť k odberu.
Ďakujeme za vaše prihlásenie!

Potrebujete ráno získať rýchly prehľad?

Odoberajte Forbes Espresso

O aké témy máte záujem?