Spisovateľka a podnikateľka
40
111
postup
139-tisíc followerov
96-tisíc followerov
-
4,3-tisíca followerov
V minulosti známa najmä ako moderátorka, herečka s nomináciou na Českého leva v roku 2010, od narodenia dvojčiat Matildy a Ely aj spisovateľka, podnikateľka a influencerka. Dcéra herca Borisa Farkaša stojí za úspešnou značkou Koláčová, pod ktorou navrhuje dnes už ikonické pásikavé tričká s nápismi a ktorá na trhu úspešne funguje viac ako desaťročie. V roku 2017 so súčasným manželom Petrom Tormom rozbehli biznis s krytmi na telefóny s vtipnými nápismi, heslami aj zaujímavými ilustráciami od slovenských maliarov, grafikov či dizajnérov. Väčšina jej ponuky je lokálnou produkciou. Jej knihy s tematikou materstva sa stali predlohou seriálu TV JOJ Som mama, kde stvárnila hlavnú úlohu. Okrem toho táto trojnásobná mama bloguje o rôznych spoločenských témach a materstve. V rebríčku top influencerov podľa agentúry GroupM a Forbesu sa objavuje pravidelne.