Fitness e-shop GymBeam založil Dalibor Cicman v roku 2013 ako tridsiatnik. Už počas strednej školy však tvoril webové stránky a e-shopy na objednávku nielen na Slovensku, ale aj v Česku, Maďarsku a v Poľsku. Do vlastného podnikania investoval na začiatku len šesťtisíc eur, nechcel vraj príliš riskovať.
Dnes GymBeam vyvíja, predáva a distribuuje fitness výživové doplnky, funkčné potraviny a vybavenie pre aktívny životný štýl do krajín strednej a východnej Európy. Platforma uzatvorila minulý rok s rekordnými tržbami, ktoré dokonca presiahli očakávania. Nárast predstavoval viac ako 67 percent.
V roku 2022 počítali s tržbami 94 miliónov eur, nakoniec sa im však rok podarilo uzatvoriť so 105 miliónmi eur. Pripisujú to zlepšovaniu interných procesov a mimoriadnemu rastu v Poľsku, Rumunsku a Grécku. „Paradoxne, na Ukrajine sa nám síce zmenšil trh, ale neočakávane sa z trhu stiahla zásadná časť konkurencie, a tak sme mohli rásť o štyristo percent medziročne,“ dodáva Mária Cicmanová, CMO spoločnosti.