27. februára 2021

Tancujúce škrečky aj naďalej kraľujú reklamnému priestoru na Slovensku, no na krk im už dýcha takmer nahý svalovec s opernou áriou. Za novou kampaňou pre výrobcu výživových doplnkov pre športovcov GymBeam stojí tá istá agentúra, ktorá má na svedomí vlaňajší raketový rast ponožkového Dedolesu. Čo na reklamu z dielne pražskej agentúry Somebody&Somebody, ktorej šéfuje Slovák Radovan Andrej Grežo, hovoria marketéri Marek Didák, Ján Urbančík a Peter Galko? Článok vám prinášame v spolupráci s Asociáciou digitálnych marketingových agentúr. 

Marek Didák, creative director, Hype

Kreatíva kampane je podľa mňa super. Čo by som však vytkol, je exekúcia. Ono to trochu vyzerá ako „wannabe“ veľká kampaň pre svetový brand v štýle Pepsi, ale s nižším budgetom. To sa teda trochu odráža na výsledku, čo ma mrzí hlavne preto, lebo kampaň má (podľa mňa) ideovo oveľa väčší potenciál. Čo sa týka výsledkov, tie nepoznám, takže môžem hodnotiť len to, že sa o nej hovorí. A že názory sú aj pozitívne, aj negatívne. A to je väčšinou pre brandové kampane dobrým znamením.

Ján Urbančík, riaditeľ, NetSuccess

Spot sme si v agentúre museli pozrieť viackrát. Je veľmi kvalitne spracovaný po vizuálnej stránke, ale cítime z neho snahu natlačiť veľa nápadov do krátkeho času, vďaka čomu nám ušlo posolstvo. Ako keby bol celý rozpočet minutý na videoprodukciu a neostal rozpočet na kvalitný a jasný voiceover. Hlas sme si museli vypočuť niekoľkokrát, kým sme porozumeli obsahu. Jednoznačne zapamätateľný je z celej reklamy spievajúci kulturista, ktorý sa vizuálne spojil so značkou.

Peter Galko, managing creative director, diorama

Priznávam, asi nie som cieľovka. A to aj napriek tomu, že som v ich eshope raz alebo viackrát nakupoval. Zo spotu mi však nie je jasné, čo sa mi snaží značka povedať. Že majú širokú ponuku produktov pre rôzne športy? Ak áno, prečo je takmer celý čas na obraze cyklista? A čo má predstavovať GymBeam Power zone? Spot vo mne necháva viac otázok ako odpovedí. Podľa prvých reakcií verejnosti však súdim, že sa im spot páči. Je to iné, je to chytľavé a ak to bude na konci dňa fungovať, prečo nie.

Reklama

Asociácia digitálnych marketingových agentúr Adma  je združenie profesionálnych agentúr, ktoré pôsobia v oblasti digitálneho marketingu. Jej úlohou je najmä rozvoj digitálneho marketingu na Slovensku.

Našli ste chybu? Napíšte nám na editori@forbes.sk

 
Ľutujeme, vašu emailovú adresu sa nepodarilo prihlásiť k odberu.
Ďakujeme za vaše prihlásenie!

Potrebujete ráno získať rýchly prehľad?

Odoberajte Forbes Espresso

O aké témy máte záujem?