Skupine Kofola, ktorá vyrába nealkoholické nápoje, v druhom štvrťroku narástli tržby o trinásť percent. Firma aj napriek povodniam, ktoré ju zasiahli, smeruje k hornej hranici avizovaného celoročného výsledku. Darilo sa všetkým nápojovým pilierom, predovšetkým čapovaným nápojom.
„Zvýšené predaje sme zaznamenali naprieč formátmi. Najviac sa darilo čapovaným nápojom, ktoré narástli o sedem percent,“ uviedol generálny riaditeľ Kofoly Československo Daniel Buryš.
Najvyšší rast tržieb zaznamenalo UGO, sieť, ktorá dodáva a prevádzkuje UGO Salaterie a Freshbar. Konkrétne sa jedná o rast o 23 percent v porovnaní s minulým rokom. Plánujú tiež otvorenie niekoľkých ďalších pobočiek, napríklad v Českých Budějoviciach.
Rastúcim tržbám celej skupiny Kofola zodpovedá aj rastúca EDITBA, ktorá sa vďaka stabilizovaným cenám energií a materiálových vstupov zvýšila v druhom štvrťroku o šesť percent.
Kofola v licencii vyrába a distribuuje spoločnosť Royal Crown, sieť UGO a Leros, výrobcu zmesí z liečivých rastlín. Od tohto roku je Kofola tiež väčšinovým vlastníkom spoločnosti Pivovary CZ Group, pod ktorú spadajú značky Zubr, Holba a Litovel.