Forbes Slovensko posilňuje svoj web Forbes.sk, do jeho vedenia prichádza ako šéfredaktorka Lucia Okšová, ktorá doposiaľ pokrývala v redakcii odvetvie inovatívnej ekonomiky. Do vedenia redakcie sa tak pridá k Jurajovi Porubskému, šéfredaktorovi tlačeného Forbesu. Vydavateľstvo hlási aj ďalšie novinky, pozíciu produktovej manažérky bude zastávať Adriána Heglasová.
Forbes Slovensko posilňuje svoj web Forbes.sk a hlási aj zmenu vo vedení. Na pozíciu šéfredaktorky online obsahu prichádza od apríla 2023 dlhoročná redaktorka Forbesu Lucia Okšová.
„Forbes.sk nadväzuje na silnú tradíciu tlačeného magazínu, ktorý je pre mnohých symbolom poctivého podnikania a zdrojom inšpirácie pre celé generácie. Presne to chceme docieliť aj s naším webom Forbes.sk, avšak s priblížením sa mladšej cieľovej skupine, ktorá obsah nielen číta, ale ho aj počúva, pozerá či konzumuje na sociálnych sieťach,“ hovorí Lucia Okšová a dodáva, že sa teší na spoluprácu s tímom redakcie slovenského Forbesu.
„Na našom webe plánujeme prinášať čoraz viac inšpiratívneho obsahu z prostredia biznisu, a to v rôznych podobách, a pripravujeme viaceré novinky, na ktoré sa môžu čitatelia tešiť v najbližších mesiacoch,“ dopĺňa Okšová.
Na Forbes.sk už teraz pravidelne nachádzajú čitatelia inšpiratívne biznisové príbehy, najdôležitejšie ekonomické správy z domova a zo sveta či známe rebríčky najbohatších Slovákov, najúspešnejších žien v biznise, najväčších rodinných firiem alebo napríklad najperspektívnejších mladých talentov pod značkou Forbes 30 pod 30.
Online ako jedna z priorít
Posilnenie onlinu je pre vydavateľstvo jednou z priorít, hovoria vydavatelia magazínu Forbes Slovensko a webu Forbes.sk Peter Barecz a Erik Conrad z vydavateľstva Barecz & Conrad Media.
„Pre značku Forbes je web Forbes.sk dôležitým mediálnym kanálom, ktorý rozširuje a dopĺňa cieľovú skupinu komunity Forbesu. Preto je pre nás potrebné mať na jeho čele kreatívneho lídra s nadšením, energiou a dobrými nápadmi, ktoré posúvajú brand Forbes vpred. Lucia Okšová pre nás je takýmto človekom, zároveň zo svojho niekoľkoročného pôsobenia v redakcii pozná značku veľmi dobre. V tandeme so šéfredaktorom tlačeného magazínu Forbes Jurajom Porubským budú značku kvalitne reprezentovať,“ uviedli.
Lucia Okšová pôsobí vo Forbese šesť rokov, doposiaľ zastávala pozíciu redaktorky a venovala sa prevažne témam startupov, VC fondov a inovatívnej ekonomike. Zároveň stojí za vznikom projektu Nevyhorení, ktorý búra stigmu ohľadom duševného zdravia, a je spolautorkou rovnomenného knižného bestsellera a ďalších osvetových produktov z dielne Forbesu pod touto značkou.
Na pozíciu šéfredaktorky Forbes.sk prichádza z materskej dovolenky. Predtým pôsobila ako redaktorka domácej ekonomiky v Hospodárskych novinách, pričom prvé skúsenosti s novinárčinou nabrala na webe Aktuálne.sk.
Ďalšie zmeny vo vedení
Adriána Heglasová, ktorá doposiaľ tri roky viedla web Forbesu, sa ako Head of Online presúva do pozície produktovej riaditeľky a bude sa venovať prevažne rozvoju predplatiteľského systému, užívateľskej skúsenosti a technologickému napredovaniu webu Forbes.sk.
„Značka Forbes sa na Slovensku pripravuje nastúpiť na digitálnu vlnu, a priblížiť sa tak svojim čitateľom, ktorí sú zvyknutí konzumovať obsah práve prostredníctvom mobilu. Preto je nevyhnutné transformovať náš web tak, aby bol pre užívateľov prehľadný, zrozumiteľný, rýchly. Aby čítanie článkov či nakupovanie produktov z dielne Forbes Slovensko bolo zážitkom.“
Forbes už minulý rok prešiel na webe intenzívnym redizajnom, ktorého základným cieľom bolo zjednotiť zdrojový kód webovej stránky Forbes.sk, Forbes.cz a Forbes.hu a započať tak trojkrajinovú spoluprácu vydavateľstiev, ktorých licencie vlastnia slovenskí vydavatelia Peter Barecz a Erik Conrad.
Pre ďalšie informácie nás kontaktujte na: [email protected] a [email protected]
O Forbes Slovensko
Forbes Slovensko je biznisový mesačník z vydavateľstva Barecz & Conrad Media. Na Slovensku vychádza od roku 2010 a podľa údajov ABC auditu je najúspešnejším ekonomickým periodikom na Slovensku. Barecz & Conrad Media titul úspešne vydáva od roku 2011 aj v českej mutácii a od roku 2013 aj v Maďarsku. Vydavateľ prevádzkuje aj online platformy forbes.sk, forbes.cz a forbes.hu.
K tradícii Forbesu patria pravidelné rebríčky a špeciály ako Najbohatší ľudia Slovenska a sveta, 30 najúspešnejších ľudí pod 30 rokov. Top rodinné firmy Slovenska, Top influenceri a mnohé ďalšie.
Forbes vychádza celkovo v 37 jazykových mutáciách a každý mesiac tento pôvodom americký magazín, ktorý vznikol ešte v roku 1917, číta 100 miliónov ľudí po celom svete.