Forbes BrandVoice je špeciálne označený obsah vytvorený v spolupráci s našimi obchodnými partnermi. BrandVoice je natívny formát slúžiaci na budovanie silnej značky, vďaka čomu sa firmy môžu odlíšiť od konkurencie, s cieľom dosahovať lepšie obchodné výsledky v dlhodobom horizonte.
Zároveň umožňuje prepojiť spoločnosti priamo s čitateľmi magazínu a webu Forbes a teda budovať značku, zvyšovať jej hodnotu, komunikovať strategické a dlhodobé ciele značky, vzdelávať trh či posilniť existujúcu pozíciu na trhu.
Obsah pripravuje vyčlenené oddelenie BRANDlab (editor, tím externých špecialistov pre natívne formáty, jazykový korektor, grafik a fotograf, manažér obsahovej inzercie) spolu s partnermi.
BrandVoice nie je redakčným obsahom. Názory vyjadrené prispievateľmi BrandVoice nie sú názormi redakcie magazínu Forbes Slovensko. Ak sa chcete o BrandVoice dozvedieť viac, kontaktujte naše obchodné oddelenie.