28. augusta 2017

Forbes BrandVoice je špeciálne označený obsah vytvorený v spolupráci s našimi obchodnými partnermi. BrandVoice je natívny formát slúžiaci na budovanie silnej značky, vďaka čomu sa firmy môžu odlíšiť od konkurencie, s cieľom dosahovať lepšie obchodné výsledky v dlhodobom horizonte.

Zároveň umožňuje prepojiť spoločnosti priamo s čitateľmi magazínu a webu Forbes a teda budovať značku, zvyšovať jej hodnotu, komunikovať strategické a dlhodobé ciele značky, vzdelávať trh či posilniť existujúcu pozíciu na trhu.

Obsah pripravuje vyčlenené oddelenie BrandLab (editor, tím externých špecialistov pre natívne formáty, jazykový korektor, grafik a fotograf, koordinátor projektu) spolu s partnermi.

BrandVoice nie je redakčným obsahom. Názory vyjadrené prispievateľmi BrandVoice nie sú názormi redakcie magazínu Forbes Slovensko. Ak sa chcete o BrandVoice dozvedieť viac, kontaktujte naše obchodné oddelenie.