3. januára 2019

Forbes PRestige je špeciálne označený obsah vytvorený na mieru v spolupráci s našimi obchodnými partnermi. Umožňuje prepojiť spoločnosti priamo s čitateľmi magazínu alebo webu Forbes. PRestige je ideálnym obsahovým formátom na komunikáciu aktuálnych tém. Je určený na priamu podporu marketingových cieľov premietnutých do jeho obsahu. Informuje o novinkách v porfóliu produktov či aktualít z prostredia značky (nový ceo, nová divízia, iné “statement” témy).

Obsah pripravuje vyčlenené oddelenie BrandLab (editor, tím externých špecialistov pre natívne formáty, jazykový korektor, grafik a fotograf, koordinátor projektu) spolu s partnermi. PRestige nie je redakčným obsahom. Prestige je ideálny PR článok ušitý na mieru klientovi a cieľovej skupine čitateľov Forbes s know-how NativeLabu Forbes. Názory vyjadrené prispievateľmi PRestige nie sú názormi redakcie Forbes.

Ak sa chcete o PRestige dozvedieť viac, kontaktujte naše obchodné oddelenie.