30. januára 2019

Chcete byť v biznise silným hráčom? Zistite, ako ste na tom s vašou firmou, načerpajte inšpiráciu a motivujte svojich ľudí k lepšiemu výkonu. Forbes vám s tým pomôže. Od februára totiž prichádzame do regiónov s novým projektom.  

Značka Forbes spúšťa na Slovensku sériu workshopov s názvom Forbes Growclub zameranú na malých a stredne veľkých podnikateľov. Projekt je určený pre majiteľov a manažment podnikov.

“Forbes vníma segment malých a stredne veľkých firiem ako jednu z kľučových častí ekonomiky. Zároveň sú to firmy, kde sa rodia pekné príbehy úspechu, a tie sú dôležitou témou pre časopis Forbes, onlinový portál Forbes.sk ako aj naše podujatia,” povedal Peter Barecz, jeden z vydavateľov slovenského Forbesu.

V spolupráci so skúsenými koučmi budú workshopy v období od februára do apríla prebiehať v Bratislave, Žiline, Trenčíne, Banskej Bystrici a Košiciach.

Termín a miesto

Vyberte si najvýhodnejšie miesto a termín:

28. 2. Banská Bystrica     komunitné centrum 365.labb

7. 3.   Bratislava                hotel Lindner

28. 3. Žilina                       hotel Dubná Skala

4. 4.   Košice                      Privilage hotel

11. 4. Trenčín                    Grand hotel

“Úspešná budúcnosť čaká firmy, ktoré budú atraktívne nielen pre zákazníkov, ale aj pre zamestnancov. Doba sa rýchlo mení a boj o zamestnancov vyhrávajú firmy, ktoré poznajú nové trendy a dokážu tvoriť zmysluplné, atraktívne a motivujúce pracovné prostredie,” tvrdia kouči z Growision tímu, ktorí budú workshopy viesť.

Andrea Krkošková je skúsená koučka, mentorka a happiness stratég.

Podľa nich majú najväčšiu šancu stať sa takýmito spoločnosťami skôr „nekorporátne firmy“. Tie sú flexibilnejšie a vedia lepšie reagovať na potreby tímu. Malé a stredné podniky pritom však čelia podobným problémom ako veľké korporácie. Musia bojovať s globálnou konkurenciou a dokázať preraziť s produktom s čo najvyššou kvalitou. Ako sa teda z toho celého vymotať?

Na workshope majú účastníci získať posun v uvedomení a praktické návody, ako niečo robiť lepšie. Tiež si rozšíria vedomosti a získajú dobrý pocit z networkingu a podobnosti s ostatnými účastníkmi, opisuje koučka Growision Andrea Krkošková.

V prvej časti workshopu pritom manažéri zistia, ako sú na tom v súčasnosti vďaka screeningu, ktorý mapuje výkonnosť a motivovanosť firmy.

Mentor a zakladateľ firmy Growision Juraj Králl bude viesť školenia tiež.

“Viac ako 25 parametrov mapuje 5 oblastí: nakoľko je aktuálne využitý potenciál vo vzťahoch, v efektivite, v motivácii, v komunikácii a v štýle vedenia. Za bežných okolností je dôležité aktuálne vnímanie zamestnancov, zaujímavé ale je aj ako to vníma samotný majiteľ a či má rovnaký pohľad ako samotní zamestnanci,” vysvetľuje koučka.

Dobrý líder je predsa otvorený novým príležitostiam, má víziu, ale nebojí sa aj počúvať.

PROGRAM:

9:00 – 9:30        občerstvenie a neformálny networking účastníkov

9:30 – 10:00      intro do témy prostredia vysoko úspešných firiem

10:00 – 10:30    ako je na tom moja firma

10:30 – 10:45    prestávka, občerstvenie

10:30 – 12:00    kedy sú ľudia vysoko motivovaní a výkonní

12:00 – 12:15     prestávka, občerstvenie

12:15 – 13:15      konkrétne nástroje pre tvorbu motivujúceho prostredia

13:15 – 13:30     záver, občerstvenie

Detailnejšie informácie o programe a priebehu jednotlivých stretnutí si môžete prečítať TU.

 

Pamätajte však, že k dispozícii je na každom stretnutí len 16 miest.

Prihlasovať sa môžete TU.