6. augusta 2020

Humor, influenceri, slovenské príbehy z každého kraja. A k tomu dávka odporúčaní, čo sa v každom kúte Slovenska oplatí ochutnať, vyskúšať, vidieť, zažiť. Prečítajte si napríklad to, ako humor vidí herecká a partnerská dvojica z našej titulnej strany, ktorá sa ním živí a hovorí, že je to „ťažká disciplína“. V špeciálnej časti Made in Slovakia sa zase dozviete množstvo zaujímavostí, a to od zákulisia výroby bicyklov na západe Slovenska až po tajomstvá tokajského vína na východe. A viete, ktorí ľudia na sociálnych sieťach vedia najviac ovplyvniť správanie svojich sledovateľov či kto patrí medzi najlepšie zarábajúce svetové celebrity?

Augustové vydanie magazínu Forbes je pestré – ako snáď aj vaše leto – napriek obmedzeniam, ktoré prišli s pandémiou.

Foto: Ondřej Pýcha

Komédia je riziko a herci sa jej preto často boja, tvrdia Zuzana Šebová Kubovčíková a Michal Kubovčík. Oni sa jej však držia na divadelných doskách, v televízii, vo filme či na YouTube, ako je to v prípade Michalových veľmi vydarených náučno-humorných skečov o záchrane života či povinnom čítaní, s ktorými sa dostal aj do škôl.

Augustový Forbes si môžete kúpiť tu.

A tu sú ďalšie dôvody, prečo sa augustový magazín oplatí prečítať:

Kto nás ovplyvňuje

Rebríček 20 Slovákov, ktorí vedia najviac ovplyvniť naše nákupné, cestovateľské (a už aj environmentálne) správanie, sa oproti vlaňajšku výrazne obmenil. Akým smerom? Pribudlo viac mikroinfluencerov – teda tých, ktorí nedisponujú státisícami sledovateľov, no na tých svojich vedia veľmi účinne pôsobiť.

Rybár, ktorý neje ryby

Andrej Horváth rozbehol Rybárstvo Stupava. Foto: Miro Nôta

Len 30-ročný Andrej Horváth vybudoval v Stupave rybárstvo, ktoré si postupne našlo množstvo fanúšikov v celom kraji. Hoci sám ryby rád nemá, rád ich chová, loví – a predáva. Recept na krízu našiel ako mnoho iných odvetví – v e-shope.

Na nohy!

Ján Anguš, spoluzakladateľ a CEO značky Fusakle z Banskej Štiavnice. Foto: Miro Nôta

Veselé, dizajnové. Ponožky Fusakle možno poznáte. Spoluzakladateľ značky Ján Anguš má však oveľa väčšie ambície, než len ozvláštniť to, čo nosíme na nohách. Má priam revolučný cieľ – vrátiť česko-slovenskému textilnému priemyslu niekdajšiu slávu a naučiť rodákov, že za dobrú domácu remeselnú kvalitu sa oplatí i priplatiť.

Ako sa dostať k bestselleru

Šéf Albatros Media na Slovensku Martin Brix. Foto: Miro Nôta

Napriek večným pochybnostiam sa knihy stále vydávajú, predávajú a čítajú. Na Slovensku je to zhruba 100-miliónový trh – a vysoko konkurenčný. Prečítajte si, ako ho vidí šéf slovenského vydavateľstva Albatros Media Martin Brix.

Firma Dara

Dara Rolins a jej 40-ročná kariéra. Foto: Jiří Turek

Dara Rolins, alebo Darinka Rolincová, je na scéne už neuveriteľných 40 rokov. Stále dokáže odhadnúť, čo je trendy, dokáže sa posunúť k novým nástrojom a spôsobom komunikácie aj s o generáciu (či dve) mladšími fanúšikmi. Vďaka tomu si vybudovala vlastné biznisové impérium, mašinu, ktorá jej generuje slušné príjmy (a nedávno aj Porsche 911, ktoré si dopriala k narodeninám).

Nech sa vám augustový magazín dobre číta! A ak si ho chcete objednať, tu je ideálny spôsob.

Ľutujeme, vašu emailovú adresu sa nepodarilo prihlásiť k odberu.
Ďakujeme za vaše prihlásenie!

Potrebujete ráno získať rýchly prehľad?

Odoberajte Forbes Espresso

O aké témy máte záujem?