Načo existujú influenceri? Odborníci potvrdzujú, že vďaka nim značky dokážu zvýšiť svoje predaje
Je influencer zbytočné povolanie? Množstvo ľudí sa nazdáva, že áno, no značky stojace o zákazníka a marketingové agentúry si zjavne myslia opak. Z jednoduchého dôvodu – spolupráca s influencerom im totiž prináša celkom slušný záujem kupujúcich o propagované výrobky či služby. Podľa prieskumov totiž potenciálni zákazníci viac veria odporúčaniam influencerov ako napríklad reklame v televízii. Marketingová agentúra MediaKix predpokladá, že v roku … Čítať ďalej Načo existujú influenceri? Odborníci potvrdzujú, že vďaka nim značky dokážu zvýšiť svoje predaje
Pre vloženie do vašej WordPress stránky zkopírujte a vložte túto URL adresu
Pre vloženie obsahu, skopírujte a vložte tento kód na vašu webovú stránku