PONUKA JE UZATVORENÁ
Mieša sa v tebe človek, ktorý má vizuálne cítenie a zároveň mu nechýba analytické myslenie? Vieš písať pútavé príspevky na sociálne siete bez zbytočných gramatických či štylistických chýb? Nemáš problém rozvrhnúť si prácu podľa priorít, no občas sa aj zasnívať a „uletieť si“? A nakoniec, si aspoň trochu extrovert, ktorý nemá problém ísť na naše podujatia a vyspovedať tam rečníkov a hostí?
Možno hľadáme práve teba!
Požiadavky
S čím potrebujeme pomôcť?
- Spoluprácu s BrandLab managerom na kampaniach pre podporu klientských článkov a mikrostránok, prípravu organických príspevkov na sociálne siete, exekúcia ppc kampaní na ich podporu (Facebook Ads, Google Ads) a prípravu podkladov pre newsletter.
- Dôležitá je kampaňová podpora na získanie stanovených page views pre Brand Lab články na webe Forbes.sk alebo mikrostránky (práca s Facebook Ads Managerom, Google Ads kampaňami vo forme displejovej reklamy, ojedinele práca s grafikou), následný reporting kampaní a dosiahnutie výsledkov.
- V prípade potreby príprava bannerových kampaní pre web Forbes.sk buď klientských na základe objednávok od nášho obchodného tímu alebo self-promo každomesačných kampaní pre Forbes Slovensko (nové číslo, rebríčky, predplatné, Kvalitovo).
- Radi by sme upriamili pozornosť na naše podujatia, čo si vyžaduje ich podporu s cieľom zásahu alebo predaja vstupeniek, spoluprácu s event managermi pri príprave promo jednotlivých live alebo online podujatí, zastrešovanie komunikácie na sociálnych sieťach (Facebook, Instagram, LinkedIn), platenú podporu pre jednotlivé eventy, spoluprácu s grafikom, pokrytie komunikácie na sociálnych sieťach live na podujatiach a post event komunikáciu.
- Forbes odosiela aj rôzne newslettre. Chceme im získať viac odberateľov, čo si vyžaduje promo na sociálnych sieťach cez organickú komunikáciu a štvrťročné kampaňové aktivity.
- A keďže robíme množstvo ďalších skvelých špeciálov a vydávame knihy či najnovšie aj podcast, aj týmto projektom nesmie chýbať podpora. To si vyžaduje spoluprácu s content online managerom, projektovým managerom či redakciou.
Čo by si mal ovládať?
- Facebook Business Manager, Creator Studio a prácu so sociálnymi sieťami (FB, IG, LinkedIn) a s nástrojmi na plánovanie obsahu.
- Facebook Ads manager
- Google Ads – príprava bannerových (GDN) kampaní.
- Google Ad Manager.
- Grafické minimum a vizuálne cítenie na tvorbu ad hoc formátov na sociálne siete (posty, stories).
- Google Analytics a vyhodnocovanie kampaní.
- Vedieť určiť, čo je obsahovo podstatné a dať tomu neošúchanú formu.
- Slovenskú gramatiku a štylistiku.
- Angličtinu aspoň na úrovni B1.
Informácie
Čo ponúkame?
- Priateľské a dynamické pracovné prostredie.
- Prácu pre prestížnu značku a spoluvytváranie mediálneho lovebrandu.
- Flexibilný pracovný čas, možnosť čiastočne vykonávať prácu z domu.
- Podporu nápadov – kreativite sa u nás medze takmer nekladú.
- Stretnutia so zaujímavými ľuďmi na podujatiach Forbes.
- Rôzne benefity – kurzy angličtiny, pravidelné masáže, príspevok na súkromné hodiny jógy, bicykliareň
- Možnosť firemného parkovania (za priateľskú cenu) či možnosť využívať firemného auta.
- Pravidelné teambuildingy.
Miesto práce
Mlynské nivy 48, Bratislava
Druh pracovného pomeru
Preferujeme živnosť
Termín nástupu
Podľa dohody
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1800 eur